partypulp Skrevet Januar 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2004 Noen her som har noe som helst rust under bilen? Hadde den oppe på bukk her for litt siden jeg, da kunne jeg se antydninger til bittelitt rust øverst (mot motorrommet) i høyre hjulbue. Dette skulle jeg fått bort. Noen som kjenner noen som blåser bort dette til en billig penge? Fjerne det og sende inn for tektylbehandling etterpå. Er jo ikke mye, men er vel best å ta i startfasen. Og btw. noen som har et høyre skiltlys bak til overs, med ledningskveile og alt? :) Åpna min, var litt råtten vet jeg. Siter http://www.mitsubishi-klubben.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mew Skrevet Januar 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2004 Har lite granne rust på bremserøra helt bakkerst. Ellers er bilen min fin. Tror det blir understells behandling på den til våren. Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg