Roccokk Skrevet September 9, 2009 Rapporter Share Skrevet September 9, 2009 Hei.. Jeg lurer på hvordan kasse jeg burde lage til en Dynabel 15 tommer. (DY9815) Jeg har en VW Passat 2002 Stasjonsvogn. Burde jeg ha porta, eller lukka? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet September 9, 2009 Rapporter Share Skrevet September 9, 2009 80 liter reflekskasse, med 2stk porter på 90mm x 240mm ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roccokk Skrevet September 9, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 9, 2009 Hørte en "tommelfinger" regel, porta kasse i sedan, lukka i stasjonsvogn? Er dette tull da eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet September 9, 2009 Rapporter Share Skrevet September 9, 2009 (endret) Det er mere en smaks-sak spør du meg. Monterte en slik i en A4 STV for kort tid siden, og det ble meget bra. Endret September 9, 2009 av cossiemk1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roccokk Skrevet September 9, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 9, 2009 Oki.. Er dette den kasse som er anbefalt på sidene til Dynabel? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg