crezit Skrevet September 7, 2009 Rapporter Share Skrevet September 7, 2009 sjalabais! kaster meg ut i det: ved 3/4 gass i 1 gir og 2 gir får jeg ulyd når jeg tråkker pedalen i bånn..kan dette skyldes flexiskjøten på eksosen? for å si det mildt så ser det ut som stålull (flexiskjøten(.. kan dette være problemet? bilen er IKKE herjet med overhodet!lyden kommer ca der hvor flexien er så mistenker dette.. men kan en sånn lage så jævlig med lyd da? høres ut som det er noe som hopper over tenner i girkasse eller no.. men tviler sterkt da denne tåler endel! og som sagt, jeg plasserer giret varsomt ved skift! takker for kloke svar Siter audi a4 1.8tq sedan 2000 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crezit Skrevet September 8, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 8, 2009 Ingen?? Siter audi a4 1.8tq sedan 2000 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet September 8, 2009 Rapporter Share Skrevet September 8, 2009 Hvordan er lyden da? Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lamaen Skrevet September 8, 2009 Rapporter Share Skrevet September 8, 2009 flexirør kan høres litt ut som om den hopper over tenner i girkassen som du beskriver. hadde dette problemet på en tidligere opel. å det var skraping å klirring osv også. kommer det når du står i ro å ruser motoren? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crezit Skrevet September 8, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 8, 2009 kommer ikke når jeg står stille å ruser motoren nei.. eller er usikker skal ut å sjekke nå.. Siter audi a4 1.8tq sedan 2000 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lamaen Skrevet September 11, 2009 Rapporter Share Skrevet September 11, 2009 fått sjekket det?:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crezit Skrevet September 11, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 11, 2009 har visst ikke det, er ikke noe problem ,drar jo aldri bilen i 1 og 2 ,lett å få i gir osv.. så venter til en dag jeg har tid:D Siter audi a4 1.8tq sedan 2000 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg