daain83 Skrevet September 7, 2009 Rapporter Share Skrevet September 7, 2009 På madammens 1998 A3 funker ingenting av sentrallås... Har vært lite borti hvordan dette vakumgreiene fungerer så om noen kunne gi meg en kort innføring...evt tips triks? Og hvor sitter vakumpumpa? Er det slik at om man har en lekasje så funker ingenting? På forhånd takk=) Siter Mvh Dan - 76` Volvo 245 med femmer og hårføner - http://www.bilforumet.no/200-serien/219274-daain-s-76-245-a.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daain83 Skrevet September 7, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 7, 2009 Hehe, jammen da får man se å få gjort noe med det... Skal passe på å oppdatere her om jeg kommer noenn vei=) Siter Mvh Dan - 76` Volvo 245 med femmer og hårføner - http://www.bilforumet.no/200-serien/219274-daain-s-76-245-a.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wu-style Skrevet September 12, 2009 Rapporter Share Skrevet September 12, 2009 vakumpompa siter i bagasje rommet på venstre side bakom det dekseket å nedi dær. Siter Audi S4 c4: 034 High output coils , Rs2 manifold , KKK K26turbo , Magnector plug wires , Wg spring preformance. maped by 034 Motorsport. ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Pontiac Fiero GT 3,0 Tubo: Garret T3 / T4E Stage 3 , Haltech E6GMX , 500lb injectores , Comp Cam , Forged pistons , Hiflow gas and oil pump , Ferita exhaust 2,5. Custom maped by Anders Ringstad Dyno: whp 380hp / 590nm ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daain83 Skrevet September 13, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 13, 2009 Har funnet problemet=) Åpna opp den skumgummibeskyttelsen rundt vakumpumpa og irren støvet rundt ørene... Så etter litt nærmere inspeksjon så viste det seg at en av ledningene hadde rett og slett irra av, kunne tenke meg at det er hovedstrøm\styrestrøm. Så fikk gjort litt rent og lurt den på plass for å teste og jammen funka det ikke=) Eneste problemet blir nå å få fiksa dette da ledningen er irret av inni kontaktstykket. Mulig jeg finner en på huggeren og klipper av å skjøter. MEN dukket opp et nytt problem, når vi låser så kommer alt av lys på i instrumentpanelet, omtrent som om man hadde slått på tenningen. Lys i hele dashen...snodige greier. Og den funksjonen med at man kan lukke vinduene med nøkkelen i døra funka forsåvidt, eneste problemet var at vinduene gikk ned=) Haha!! Men her ligger muligens problemet i at strømmen til vinduene er henta fra de elektriske speilen...dette var visstnok en nødløsning gamle eier hadde kokt i hop. Stay tuned for mer elektronikkmadness!!:popcorn Dette skal jeg finne ut av:ass: Siter Mvh Dan - 76` Volvo 245 med femmer og hårføner - http://www.bilforumet.no/200-serien/219274-daain-s-76-245-a.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.