h l h Skrevet September 7, 2009 Rapporter Share Skrevet September 7, 2009 Selger anlegget mitt ettersom jeg har solgt bilen. Det består av komponenter fra Seas Lotus,Dynabel, Focal og Pioneer. Alt i meget bra stand! 2*12 Seas Lotus bassere, som spiller utrolig godt og presist. 500wrms Ny pris 6000,- Basserne står i en lukket Bassworx kasse. Ny pris 1300,- 1 stk 6,5" Focal 165 a1 komponentsett, som spiller veldig høy samtidig som det er meget rent. 120wrms Ny pris 1400,- Dynabel 6 kanals forsterker, 2 basskanaler med 2*220 watt og 4 kanaler med 75 watt. Dette er ordenlige watt! Ny pris 3000,- Det følger også med en 2 farhad`s kondensator. Ny pris 800,- Pioneer høytalerene har jeg aldri prøvd, men skal vist nok spille ganske så bra de også. Anlegget må hentes. Prisen kan diskuteres! Ring for mer info! Mvh Herman http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=18903746 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael922 Skrevet September 8, 2009 Rapporter Share Skrevet September 8, 2009 Merke på Kondensator? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
h l h Skrevet September 8, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 8, 2009 SSL "Power capacitor 2 Farad, 20DC, 24V Surge" Det er alt som står på den, ble kjøpt på tv-boden på Svinesund. Er display på toppen som viser hvor mye batteriet lader også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael922 Skrevet September 8, 2009 Rapporter Share Skrevet September 8, 2009 Hmm gir deg 300 for den.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Whroom-tssj Skrevet September 8, 2009 Rapporter Share Skrevet September 8, 2009 Ka du ska ha før focal sette og dynabel forsterkarn? Og kansje kondensatorn og vist prisen er rett. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
h l h Skrevet September 11, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 11, 2009 (endret) Har igjen Pioneer høytalere og kondensatoren... Kom med bud! Endret September 18, 2009 av h l h Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg