Thunder Skrevet Oktober 13, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2009 3B og 3C er to vidt forskjellige biler sånn sett. På 3C må du av med frontfangeren for å få ut lykten. Det er ingen annen mulighet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
micropop Skrevet Oktober 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2009 Gjelder det samme for Passat 3C med vanlige H7 pærer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JAWiggen Skrevet Oktober 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2009 Nei .. Vanlige halogenpærer byttes på 2 min. Trenger bare å ta av dekselet bak pæra. Så vrir du sokkelen på pæra 45 grader elns, og da er den løs. Bytt pæra og skru motsatt vei når du skal feste den. Siter - Audi A4 1.8TQ '03 x Volvo S60 '11 x Volvo C30 '11 R-Design x VW Passat '06 x Opel Vectra B '96 - x VW Golf '87 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet Oktober 15, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2009 Det er bare på Passat med xenon og spesielt 3C det er vanskelig. Biler med halogenpærer pleier ikke å være noe problem. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
micropop Skrevet Oktober 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2009 Nei .. Vanlige halogenpærer byttes på 2 min. Trenger bare å ta av dekselet bak pæra. Så vrir du sokkelen på pæra 45 grader elns, og da er den løs. Bytt pæra og skru motsatt vei når du skal feste den. OK. Takker for kjapt svar. Jeg kunne jo bare sett i manualen, men sitt på jobb akkurat nå. kjøpte et par Osram Nightbreaker i dag, som jeg tenkte å sette inn i kveld Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg