bilgal86 Skrevet September 5, 2009 Rapporter Share Skrevet September 5, 2009 Hei. Jeg tenkte jeg skulle kjøpe 18" Super Dtm felger til min bil siden 14" blir litt for smått. Bcb skulle ha 8500,- for 4 stk. Fant også en på finn.no på torget som selger dtm felger for ca 7200,- for 4 stk 18". Selgeren heter Åge Flugre. Han sender kun mot forhåndsbetaling. Jeg er litt skeptisk. Noen som vet om han er seriøs? Jeg sender ikke avgårde masse penger sånn uten videre for å si det sånn. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar KRC Skrevet September 5, 2009 Rapporter Share Skrevet September 5, 2009 jeg ville nok kjøpt hos bcb, de er jo tross alt ei seriøs bedrift med bra rykte! Siter Volvo 240 1991 b230f/ft turboprosjekt Volvo 142 - b20 - 1968 - Prosjekt Volvo 242 - b19 - 1975 Bruksbil/til salgs Kia Ceed TX - 2008 - 1,6CRDI - bruksbil Peugeot Expert - 2002 - 2.0 td - arbeidsbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet September 6, 2009 Rapporter Share Skrevet September 6, 2009 Åge Flugre (også kjent som "flua" på gatebil) driver aabenrå felglager her i byn og er en kjempe koselig kar som er til å stole på. Holdt på i mange år og selger masse felger og dekk året rundt. Ikke noe å tvile på :) Jeg kjenner 2 stykker som jobber der ute og, forøvrig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240gl_1986 Skrevet September 6, 2009 Rapporter Share Skrevet September 6, 2009 Åge Flugre (også kjent som "flua" på gatebil) driver aabenrå felglager her i byn og er en kjempe koselig kar som er til å stole på.Holdt på i mange år og selger masse felger og dekk året rundt. Ikke noe å tvile på :) Jeg kjenner 2 stykker som jobber der ute og, forøvrig. jeg handlet fra han, fikk felgene levert hjem til meg under en uke etter att jeg førte åver pengene. så jeg mener han er til å stole på:) kjør på Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kazzy Skrevet September 6, 2009 Rapporter Share Skrevet September 6, 2009 Jeg kjøpte 4stk dekk heime hos Åge for en stund siden, gikk som smurt flesk det:) Hørte forresten at det var han som leverer Super DTM til Gummihuse i Svergie, men veit ikkje om det stemmer. Siter Volvo 245 86' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bilgal86 Skrevet September 7, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 7, 2009 Okei :P Takk for tipsene:P Da blir det bestilt neste måned når skattepengene kommer :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet September 7, 2009 Rapporter Share Skrevet September 7, 2009 Selvstendig næringsdrivende? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg