AleksanderR Skrevet September 4, 2009 Rapporter Share Skrevet September 4, 2009 Heisann godtfolk! Nå har jeg solgt Audien, og gått over til den bedre halvdelen :) Jeg har kjøpt meg en Passat som hentes neste helg. Blir mest sannsynlig fly oppover ser det ut til. Jeg kommer til å legge inn bilder av bilen når jeg får hentet den, spørsmålene blir flere av skal dere se. Jeg har imidlertidlig ett nå, som er; Hva skal til for å bytte fra fire-eikers ratt til tre-eikers sportsratt i skinn (originalt ratt med airbag)? Hørt litt forskjellig her og der, en sier at det går uten problemer, og en annen sier det er ulik innfesting. Hjelp meg? :) Siter VW Passat 1,9TDI 1998. Green! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ilnino Skrevet September 8, 2009 Rapporter Share Skrevet September 8, 2009 mener innfestinga er helt lik,men må jo bytte airbagen også,koster jo litt. Siter Bilen min: 2000mod VW Passat 1.8 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fuchsen88 Skrevet September 9, 2009 Rapporter Share Skrevet September 9, 2009 er det noe som heter B3 da? mente det bare heite 3B jeg da :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg