Steinar31 Skrevet September 3, 2009 Rapporter Share Skrevet September 3, 2009 (endret) Heisann. Har denne Passaten som jeg er stor fornøyd med. Men det er en sak som er litt irriterendes. Ofte opplever jeg at bremsene på høyre framdekk hyler/piper HØYT når jeg bremser. Aner ikke om det kommer når jeg tråkker bremse pedalen veldig forsiktig, men tendensen er klar, ved lav hastighet (rundt 20-30km/t) (men av og til mere fart) så kommer denne lyden, den hviner som bare det, helt til bilen stopper. Synes lyden er sjenerendes og unødvendig. En mekaniker hos forhandlere gikk over alle hjulene, og sjekket bremsene (hadde bilen løftet opp) - men fant ikke noe. Noe som har opplevd tilsvarende? Forslag? har fremdeles nybilgaranti så denne er god som gull :-) Endret September 3, 2009 av Steinar31 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbokano Skrevet September 3, 2009 Rapporter Share Skrevet September 3, 2009 tjah,er ikke bare en stein som har lurt seg inn og lager lyd periodisk da? ellers er det vell bare å foreta en oppsmøring av bremser så blir det sikkert bra. Siter Quattro driftsquad! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andee Skrevet September 3, 2009 Rapporter Share Skrevet September 3, 2009 enig med turbo-gutten! tror det fikses med en bremseservice, gjør reint, og smør opp! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JvhCossie Skrevet September 3, 2009 Rapporter Share Skrevet September 3, 2009 Sikkert noen som har glemt skrikeplata på klossene. Fikses ved å smøre kobberfett på klossen som ligger inntil stempelet og på stempelet. Siter "Et triks man får stor respekt for innen rånermiljøene som ikke har sitt hovednedslagsfelt på Frogner i Oslo." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg