Asle|240 frelst Skrevet September 3, 2009 Rapporter Share Skrevet September 3, 2009 Heisann... har et lite problem eg ikkje klara å fiksa opp i, antispinnen står av heila tio å eg får ikkje slå den på, nåken so har ein ide om ka so kan gjera da? Siter BMW 740 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raceworld Skrevet September 3, 2009 Rapporter Share Skrevet September 3, 2009 ABS fungerer fortsatt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asle|240 frelst Skrevet September 3, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 3, 2009 har ikkje testa abs, einaste eg slite me e å få på antispinn, vertfall te vinteren kjem:P men viss absen ikkje funke so får eg vell alarm på da? Siter BMW 740 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raceworld Skrevet September 3, 2009 Rapporter Share Skrevet September 3, 2009 Ville tro du fikk opp en varsel-lampe om ABS er utkoblet ja. Tenkte gjerne det kunne være en defekt ABS-sensor som forårsaker at Anti-spin ikke fungerer. Om bilen er passe ny har du nok mulighet til å hente ut diagnose. Kan være greit å begynne enkelt :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asle|240 frelst Skrevet September 3, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 3, 2009 ja da går jo an å ta ein diagnose test so finne eg vell da ut...har vell ikkje nåke tips te å få meir hk i maskinen v8? Siter BMW 740 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asle|240 frelst Skrevet September 3, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 3, 2009 Nåken so veit kor diagnosestikket e på ein bmw 740? Siter BMW 740 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zachariassen Skrevet September 8, 2009 Rapporter Share Skrevet September 8, 2009 Den sitter vel i motorrommet? En rund stikke.. Siter Kjører børsje med fire ringer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg