Passat eier Skrevet September 3, 2009 Rapporter Share Skrevet September 3, 2009 har en passat 1.9tdi som kjøleveska forsvinner, finner ingen lekasje, har tatt trykktest på den men ingen lekasje! det virker som ikke den kommer i retur i tanken, tar jeg og kobler av en slange å blåser i den kommer vannet til bake i tanken. men når jeg kjører kommer det bare skum i retur! når alt er koblet som det skal. hvis jeg kobler i fra returslangen, legger den i en flaske å kjører kommer det i retur! men ikke når det er koblet til, kjøletanken er helt ny. varmen er veldig ugjevn, står på 90 grader, men det kommer ikke varm luft heletiden. når jeg kjører ganske hart (fort) og jeg bremser ned går tempen fort opp mot det røde partiet, men den kokker ikke. har byttet termostat. håper noen kan hjelpe meg. eller komme med tips. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet September 3, 2009 Rapporter Share Skrevet September 3, 2009 Har du husket å fylle på rød kjølevæske? Du må ikke blande rød og blå kjølevæske. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian var der Krug Skrevet September 22, 2009 Rapporter Share Skrevet September 22, 2009 Har du husket å fylle på rød kjølevæske? Du må ikke blande rød og blå kjølevæske. Er det ikke slik at blå kan bruke rød, med rød kan bare ha rød? Siter - 2006 mod. Ford S-Max Trend- 1999 mod. Volkswagen Passat Trendline stv- 2002 mod. Opel Astra G Sport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg