Skrotnisse Skrevet September 2, 2009 Rapporter Share Skrevet September 2, 2009 Jeg har spilt mye bilspill , men har aldri kjørt med ratt. ( teit ja). Jeg skal spille need for speed: shift og GT5 når det kommer. Hvilket ratt burde jeg kjøpe og hvor er det billigst? Siter Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Temur Skrevet September 2, 2009 Rapporter Share Skrevet September 2, 2009 Logitech g25. Funker til både Ps2 og Ps3. Konge ratt, med feedback, og vibrering. Er storfornøyd med mitt iallefall :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TanteEdgar Skrevet September 3, 2009 Rapporter Share Skrevet September 3, 2009 Ja, har selv hatt G25 og det er helt konge. Ingenting som slår det verken i kvalitet eller presisjon. Det at du har 6 trinns manuell girkasse er ja bare skamfett... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Ford Skrevet September 3, 2009 Rapporter Share Skrevet September 3, 2009 Logitech g25 selges ikke lenger til under 3000... rattet har fått en makover og blir solgt til 3500 på Spaceworld definitiv rattet og gå for jeg kjøpte den gamle her om dagen lette gjennom så og si alle spillsjapper i oslo og fant 1! konge ratt! Siter -Ford Sierra 2,8i drifter -Ford Sierra 2,0 prosjekt -Ford Scorpio 2,9i bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet September 3, 2009 Rapporter Share Skrevet September 3, 2009 Logitech g25 selges ikke lenger til under 3000... rattet har fått en makover og blir solgt til 3500 på Spaceworld definitiv rattet og gå for jeg kjøpte den gamle her om dagen lette gjennom så og si alle spillsjapper i oslo og fant 1! konge ratt! http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=324740 Netonnet har også g25 til 2300++ Kjøpte mitt på netonnet for ei stund sia.. Etter et halvt år ca. rauk reversen på H-shiften.. Sendte klage til netonnet, då betalte dei frakt fram og tilbake, pluss at eg fikk alt nytt! Kjempeservice:) Siter 94- Omega 3,0 98- Nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg