Elgen- Skrevet Januar 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2004 En ting jeg lurer på. Er det lov til å ha skiltet bak racing gitter i fangeren? Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quiet Skrevet Januar 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2004 Tviler sterkt på at det er lov, men hvem bryr seg vel om hva som er lov eller ikke....? EDIT: ser du bor i Lørenskog; IKKE sett skiltet bak gitteret (purken der er ikke akkurat snille....) Siter -=Streetmeet.net=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tombra Skrevet Januar 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2004 Tviler jeg _sterkt_ på. Staten lager nye skilt forde de gamle er vanskelige å lese, og et gitter vil neppe hjelpe på lesbarheten. Desverre. Siter Signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet Januar 16, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2004 Originally posted by Quiet Tviler sterkt på at det er lov, men hvem bryr seg vel om hva som er lov eller ikke....? EDIT: ser du bor i Lørenskog; IKKE sett skiltet bak gitteret (purken der er ikke akkurat snille....) Vet de ikke er snille, har kjørt lett sykkel i 2 år før.. Tok meg aldri for trim da :D da er de ikke så smarte når det gjelder det.. Hvor på Lørenskog bor du a? Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quiet Skrevet Januar 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2004 Bor ikke i Lørenskog, men jobbet der i så å si hele 2003 (rehab av Kjenn Folkebad...) Siter -=Streetmeet.net=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg