eirikoo Skrevet Januar 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2004 Originally posted by RaCk :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D skal vi dragge? ;) 300zx 0-100 Hvorfor ikke? 0-100 på rundt 7 sek burde jeg vel klare. Har målt til 5.5 vha kompis-med-stoppeklokke-metoden. :D Siter -97 STi3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaCk Skrevet Januar 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2004 heh. :) er kanskje 195 nedi bakken grunnet kambervinkel. Spinner bare. heh Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikoo Skrevet Januar 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2004 Originally posted by RaCk heh. :) er kanskje 195 nedi bakken grunnet kambervinkel. Spinner bare. heh Exuses, exuses.. Neida, bare kødder med deg. Bilen din går fælt den, det er ikke lett med god start med RWD heller. Siter -97 STi3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pudding Skrevet Januar 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2004 *HOST KREMT* Passelaten var på snø da..... får jeg bare alle hestene ned i bakken skal jeg nok ta det gule monsteret ditt Rack, bare vent! :D :D :D :D :D :D Siter Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder... Driftfun.com LS1 200sx s13 under konstruksjon... www.gunstig.no <-Bilvideo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg