Sn0mann Skrevet November 21, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 21, 2009 Det går sikkert greit det, når passer det for deg? //Vegard Siter ..Drive Slow, Sit Low.. ..min verden :-) .. [o] Billaus [x] Audi A4 8K + Polo 85mod [x] Golf mkV GT | Golf mkIV Stv | Golf mkIII Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dagefje Skrevet November 21, 2009 Rapporter Share Skrevet November 21, 2009 nå skal jeg på julebord i dag, så jeg er nok ikke noe te kar før i morgen litt utpå dagen. men kan møtes i drammen i morgen på kvelden? Siter dag einar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sn0mann Skrevet November 22, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 22, 2009 Tja, det skal alltids gå fint! ta kontakt på pm eller shave _ a _ leg at hotmail com Siter ..Drive Slow, Sit Low.. ..min verden :-) .. [o] Billaus [x] Audi A4 8K + Polo 85mod [x] Golf mkV GT | Golf mkIV Stv | Golf mkIII Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dagefje Skrevet November 22, 2009 Rapporter Share Skrevet November 22, 2009 du har PM Siter dag einar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sn0mann Skrevet November 22, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 22, 2009 Solgt til en hyggelig toyotaeier! Kan stenges. Siter ..Drive Slow, Sit Low.. ..min verden :-) .. [o] Billaus [x] Audi A4 8K + Polo 85mod [x] Golf mkV GT | Golf mkIV Stv | Golf mkIII Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg