TrulsHeggekroken Skrevet August 25, 2009 Rapporter Share Skrevet August 25, 2009 Hei! Har batteriet montert bak i bagasje rommet? Er dettte lovlig? Skal på eu godkjenning i oktober, så må nesten vite det:-D Siter Audi Coupe GT 1985 (10 ventiler, 2.2L, 2.5" eksos, 17" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DeVille Skrevet August 25, 2009 Rapporter Share Skrevet August 25, 2009 Hvis det er gjort på korrekt måte så er det lovlig. Siter "Who are you and why should I care?" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Erik Johannesse Skrevet August 25, 2009 Rapporter Share Skrevet August 25, 2009 orginalt sitter vell riktignok batteriet ditt i motorrommet? Det ble flyttet bak grunnet det har vært imontert en 10v turbomotor i bilen din og da ikke plass til batterikassa i motorrommet. Så sant batteriet er sikret og lukket, (batterikasse el lignende) Tror jeg ikke det skal by på noe stort problem. Men om batteriet er skrudd på en løs plate som lever sitt eget liv baki har jeg liten tro på er populært. Jeg har orginalt batteriet mitt baki bilen. Siter 95` VW vento 95` Audi S2 avant 97` MB C200 Tidligere biler:92`Toyota Corolla, 98` Audi A6 1.8TQ limo, 94` Audi 80 1.9TDI avant, 89` VW Polo 1.3FOX CC - 98` Audi A6 1.8TQ limo - 89` Audi 90 quattro 2.3 10v - 87` VW Passat GT5 Syncro stv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TrulsHeggekroken Skrevet August 26, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 26, 2009 orginalt sitter vell riktignok batteriet ditt i motorrommet? Det ble flyttet bak grunnet det har vært imontert en 10v turbomotor i bilen din og da ikke plass til batterikassa i motorrommet. Så sant batteriet er sikret og lukket, (batterikasse el lignende) Tror jeg ikke det skal by på noe stort problem. Men om batteriet er skrudd på en løs plate som lever sitt eget liv baki har jeg liten tro på er populært. Jeg har orginalt batteriet mitt baki bilen. Batteriet var foran i motor rommet, og er nå bak. Den står på et feste, og den er beltet fast:p De bildene, kommer de snart?:) Siter Audi Coupe GT 1985 (10 ventiler, 2.2L, 2.5" eksos, 17" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg