Sailorboy Skrevet August 24, 2009 Rapporter Share Skrevet August 24, 2009 og har feilkode 2-3-2. noen som har hatt samme feil på sin? evnt. hva dere byttet?:) føler bilen går finere, og jevnere om jeg napper ut stikket på luft masse måleren. ifølge biltema måleren som ligger inni bilen (etter svensken jeg kjøpte bilen av) så lader bilen 0.5 noe jeg trodde skulle være høyre? Mvh Meg. Siter Mvh Sølve Mortveit *Volvo 245 TwinTurbo Intercooler, bruksbil! *Volvo 142 Taksenket Raggerbil! *Mitsubishi Pajero, Knust, og solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet August 24, 2009 Rapporter Share Skrevet August 24, 2009 2-3-2* Fuel trim (lambda control) too lean or too rich at idle Tror dette vil si enten lambdasensor eller luftmassemåler. Jeg har lest dette ut fra RWD-bilene med manuell utlesning av feilkoder, så er ikke 110% sikker, men tror det er likt. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sailorboy Skrevet August 24, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 24, 2009 Tror dette vil si enten lambdasensor eller luftmassemåler. Jeg har lest dette ut fra RWD-bilene med manuell utlesning av feilkoder, så er ikke 110% sikker, men tror det er likt. denne bilen har manuell avlesning... vet ikke hva ladetrykke er satt til på disse bilene du? Siter Mvh Sølve Mortveit *Volvo 245 TwinTurbo Intercooler, bruksbil! *Volvo 142 Taksenket Raggerbil! *Mitsubishi Pajero, Knust, og solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg