Ottosen Skrevet August 23, 2009 Rapporter Share Skrevet August 23, 2009 hei! jeg selger 4 stk strøkne felger som har sittet på en Bora. er highline felger 16"205.55. felgene er strøkne og mønsteret i dekket er som nytt! er 5-100. skal passe på golf tre tror jeg. passer nok på en del andre biler også..! kom med bud! : ) mhv Ottosen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sn0mann Skrevet August 25, 2009 Rapporter Share Skrevet August 25, 2009 ca pris du kunne tenkt deg? :> Siter ..Drive Slow, Sit Low.. ..min verden :-) .. [o] Billaus [x] Audi A4 8K + Polo 85mod [x] Golf mkV GT | Golf mkIV Stv | Golf mkIII Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottosen Skrevet August 25, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 25, 2009 ca pris du kunne tenkt deg? :> er ikke sikker på pris på slike jeg... men må vel være verdt litt ettersom at dem er strøkne og med bra dekk... : ) får komme med ett bud! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg