HP-Invent Skrevet Januar 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2004 Jeg merket tidligere en volsom skrapelyd når jeg bremset fra bakbremsen... Leverte den inn på verksted og fikk fikset det uken før jul... De bytte bremsesko, sylinder osv... Nå er lyden tilbake. Hva kan være galt? Har prøvd å kjøre med brekket på et lite stykket, da hjelper det en stund før det kommer tilbake... Siter I am a fucking streetracer, you know! :p Mine biler... :P *Toyota Supra *Nissan 300 ZX *Porsche 911 GT2 Eller, nei... :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trra Skrevet Januar 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2004 kanskje det har kommet mye dritt altså støv,vann osv i bremsene pga lite bruk, har samme problem på bilen min. Bremsene bak blir jo nesten ikke brukt\belasta så det samler seg mye dritt. Siter 05 Skoda Octavia L&K 75 Jaguar XJ6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HP-Invent Skrevet Januar 15, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2004 ja, men det er litt rart at det skal skje så fort. Begynte å merke lyden igjen etter 3 uker... Nå er det helt som før... Siter I am a fucking streetracer, you know! :p Mine biler... :P *Toyota Supra *Nissan 300 ZX *Porsche 911 GT2 Eller, nei... :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NOS666 Skrevet Januar 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2004 Hva slags bil har du?? Hadde jeg hvert deg hadde jeg tatt av trommelen for å se om det lå noen løse deler eller no små stein der... løs del mellom trommel og bånd + håndbrekk på i lengre tid under fart = IKKE BRA....!!! :( :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HP-Invent Skrevet Januar 16, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2004 "Tojota kojolla" Siter I am a fucking streetracer, you know! :p Mine biler... :P *Toyota Supra *Nissan 300 ZX *Porsche 911 GT2 Eller, nei... :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg