708 Racing Skrevet August 19, 2009 Rapporter Share Skrevet August 19, 2009 Skal hugge pickupen min, og selger noen deler fra den her. Starter med bøylen bak hytta, og gitteret bak ruta. 1000,- eller bud. Kjøper betaler frakt. Siter Tråden om min SKODA PICKUP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LangFørr Skrevet August 24, 2009 Rapporter Share Skrevet August 24, 2009 Hei! Du har ikke glassfiber top til planet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
708 Racing Skrevet August 24, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 24, 2009 Hei! Du har ikke glassfiber top til planet? Nei, desverre det har jeg ikke... Siter Tråden om min SKODA PICKUP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lenny Møller Skrevet September 9, 2012 Rapporter Share Skrevet September 9, 2012 Hei har du ennå bøylen for salg?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg