Atlas Skrevet Januar 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2004 Skal kjøpe felger til sommeren på bilen min.. Noen som har noen bra forslag??? ;) Ikke enkelt valg synes nå jeg.. Siter 2006 Golf R32 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SunnyGTi2.0 Skrevet Januar 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2004 Du må (burde) ihvertfall skaffe deg noen 18"ere.. Fint med litt størrelse på felgene på A3. Det første bildet er med 19", det andre med 18". 192 blir vel kanskje litt stort? :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Atlas Skrevet Januar 15, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2004 Har faktisk vurdert begge de felgene.. hadde 19 på gamle bilen blir litt stort, men ser bra ut selvfølgelig!:D SYNES DISS OGSÅ ER KULE, MEN VANSKELIG Å SI PÅ A3... Siter 2006 Golf R32 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dawg Dee-Lux Skrevet Januar 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2004 http://www.bilforumet.net/showthread.php?s=&threadid=21634 Orginale Audi S-Line/RS Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rs_cr Skrevet Januar 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2004 Originally posted by Atlas Har faktisk vurdert begge de felgene.. hadde 19 på gamle bilen blir litt stort, men ser bra ut selvfølgelig!:D SYNES DISS OGSÅ ER KULE, MEN VANSKELIG Å SI PÅ A3... Liker ikke så godt de som du postet, men det er jo smaksak. Liker disse svært godt til a3: BBS CH Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PrinsWilhem Skrevet Januar 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2004 Boramann.. De felgene ser ikke ut spør du meg. Ser ut som forstørra version av vr6felger jo.. Gi meg link til 1000mila felger så skal jeg finne fine felger. RS felgene er utrolig kjipe felger. Utrolig stygge og kjedlige. Siter "My new years resolution is 1280x1024" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dawg Dee-Lux Skrevet Januar 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2004 Originally posted by boramannen Liker ikke så godt de som du postet, men det er jo smaksak. Liker disse svært godt til a3: BBS CH BBS CH er driiiit kule, men de må være store. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Atlas Skrevet Januar 15, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2004 BBS felgene er kule de, men de MÅ være i 19..ellers ser det veldig små ut... Synes audi rs felgene er kule..hadde vært genialt hvis noen hadde bilde av en svart a3 med sånne! Tenkte også litt på disse!! Siter 2006 Golf R32 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dawg Dee-Lux Skrevet Januar 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2004 Er jeg snill, eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PoloBoy Skrevet Januar 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2004 <-------- Svart A3 med RS felger...... :D Siter * 1998 VW Polo 1.4 * Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rs_cr Skrevet Januar 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2004 Originally posted by PrinsWilhem Boramann.. De felgene ser ikke ut spør du meg. Ser ut som forstørra version av vr6felger jo.. Gi meg link til 1000mila felger så skal jeg finne fine felger. RS felgene er utrolig kjipe felger. Utrolig stygge og kjedlige. Javel... siden du sier det så.... :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Atlas Skrevet Januar 16, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2004 Originally posted by PoloBoy <-------- Svart A3 med RS felger...... :D hehe:D ... Har du noen flere bilder av den bilen eller?? Ser interessant ut..:D Siter 2006 Golf R32 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi-maniac Skrevet Januar 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2004 her er mitt forslag:D http://www.autodb.no/cgi-bin/car/prospect.pl?nr=363054&username=per_sj Siter x 1986 mod golf gti 16v x 1995 audi 80 avant x 1992 bmw 325i coupe + mange drittbiler ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PoloBoy Skrevet Januar 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2004 Originally posted by Atlas hehe:D ... Har du noen flere bilder av den bilen eller?? Ser interessant ut..:D Ja, har mange! Men har ikke noe sted å legge de ut ellernoe....... Siter * 1998 VW Polo 1.4 * Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hællæ Skrevet Januar 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2004 Personlig kjører jeg selv med RS 4!!Kommer til og kjøpe andre felger til våren, da jeg syns at det for mange som kjører rundt med dem nå!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg