Skoda2 Skrevet August 16, 2009 Rapporter Share Skrevet August 16, 2009 Hei. Jeg vurderer og selge orginale skoda felger "alu" boltsirkel 5 på 100. Med michelin vinterdekk som har godt en vinter. KOm med bud Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sn0mann Skrevet August 16, 2009 Rapporter Share Skrevet August 16, 2009 Denne posten var informativ du. Hva med bilder, stand, dekkstørrelse, ca-pris og lignende? Greit å vite hva man evnt. byr på.. og er det alufelger, eller "alu"? Siter ..Drive Slow, Sit Low.. ..min verden :-) .. [o] Billaus [x] Audi A4 8K + Polo 85mod [x] Golf mkV GT | Golf mkIV Stv | Golf mkIII Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skoda2 Skrevet August 16, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 16, 2009 Denne posten var informativ du. Hva med bilder, stand, dekkstørrelse, ca-pris og lignende? Greit å vite hva man evnt. byr på.. og er det alufelger, eller "alu"? Dimensjonen er 195\65 r15 Bra stand! Bilder for jeg ikke tatt for har ikke kamera, da må du i så fall få det på melding. Pris rundt 4500,- !"Alufelger" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg