Arild Jørgensen Skrevet August 15, 2009 Rapporter Share Skrevet August 15, 2009 Er det mulig å sete på iso ledninger på en spiller det ikke er ut tak på? Eller må man bytte hele spillern? Har styring på ratte også display på dashen. noen som har ett tips til ny spiller med slik modus på? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet August 15, 2009 Rapporter Share Skrevet August 15, 2009 Nå tror jeg du blander litt, ISO-koblinger er ett standardisert tilkoblingsstikk, som jeg faktisk tror det bare er Blaupunkt som har på sine spillere, de andre leverer overganger til ISO, og man må ha overganger til ISO fra de aller fleste biler. Selv pleier jeg å lage meg overgang fra orginal-stikk til spilerstikket ved hjelp av en loddebolt. Nok om det, det du tenker på er fjernkontroll, som kan styres fra rattet/bilens orginale fjernkontrol. Både pioneer og Sony, leverer adaptere til fjernkontroll til de aller fleste biler som har dette, men spilleren må ha tilkobling til en slik fjernkontroll, jeg tror de aller fleste Sony-spiler har det, og mange Pioneer, men ikke alle, andre merker har nok også. Om du nevner åssen bil du har så klan man sikkert få sjekket opp om det finnes adapter og hvilken du trenger for å bruke f. eks. en Pioneer-spiler på din orginale fjernkontroll. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg