SHV Skrevet Januar 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2004 Hva er årsaken til det?? (Ser hverken min eller andres) Siter BMWCCN avd. Hordaland Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaCk Skrevet Januar 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2004 jeg har samme problemet. Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AXi0N Skrevet Januar 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2004 Det er kanskje en grunn:).. Visse folk overdriver litt med bildene i signaturen... like greit med linker da.. Siter -02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde -94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde -90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde -84 VW Golf II [solgt] Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SHV Skrevet Januar 15, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2004 Har ikke sett at det har blitt informert om noe sånt... Siter BMWCCN avd. Hordaland Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaksa Skrevet Januar 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2004 viss bare folk kan moderere seg litt meir med avatarane også no, så blir forumet enda bedre for oss med ISDN. Ja eg er klar over at det går an å skru av avatarane, og det har eg gjort. men med avatarane, så ser du faktisk litt meir av brukerane og kven dei er. Siter -Kim- 1996 Volvo S40 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Januar 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2004 Funksjonen med bilder i signaturen er inntil videre nede. Men admin prøver å finne en løsning på det. Dette ble gjort pga endel reklame i signaturer. Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SHV Skrevet Januar 19, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2004 Ok.... Siter BMWCCN avd. Hordaland Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg