Sonax Skrevet August 14, 2009 Rapporter Share Skrevet August 14, 2009 (endret) Hei, skal kjøpe en Golf 95 modell 1.8 som har hoppet på registeret. Er motoren mest sannsynlig/garantert havarert eller kan den være i orden? Den starter og går uten at jeg kan høre noen ulyder. Det er for øvrig kvasskam på den,det kan vell kanskje ha noe å si? Clutchen er også gåen, dette er vell ikke store saken å skifte for noen som har skrudd en del bil fra før av? Gi meg gjerne noe å gå etter i forhold til begge spørsmålene mine=) På forhånd takk. Endret August 14, 2009 av Sonax Siter Skoda Octavia -99 1.6 SLX Bruksbil Opel Omega 3000 -88 Blir restaureringsprosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet August 14, 2009 Rapporter Share Skrevet August 14, 2009 Hei, skal kjøpe en Golf 95 modell 1.8 som har hoppet på registeret.Er motoren mest sannsynlig/garantert havarert eller kan den være i orden? Den starter og går uten at jeg kan høre noen ulyder. Det er for øvrig kvasskam på den,det kan vell kanskje ha noe å si? Mest sannsynlig er alt iorden, det hjelper ikke akkurat med kvasskam, men siden den starter og går så er det neppe noe å bekymre seg for. Clutchen er også gåen, dette er vell ikke store saken å skifte for noen som har skrudd en del bil fra før av? Se her Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonax Skrevet August 14, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 14, 2009 Tusen takk for godt svar, da får jeg gå løs på dette når jeg finner penger til det :D Siter Skoda Octavia -99 1.6 SLX Bruksbil Opel Omega 3000 -88 Blir restaureringsprosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg