AudiA3Andre Skrevet August 9, 2009 Rapporter Share Skrevet August 9, 2009 Hei! Jeg kjøpte to sett med baklykter for 1 måned siden og må nå selge det ene (fremdeles ubrukt). Dette er av typen LED og ser virkelig bra ut i mørket/dagslys. Da jeg er ekstremt skeptisk til å selge ting på nettet pga folk som ikke har betalt nå 2x! Så vil jeg at det skal betales på forhånd, og jeg sender ikke oppkrav pga det har skjedd 1 gang at personen ikke gadd hente pakken engang. Så om du er interessert send meg en PM. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiA3Andre Skrevet August 11, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 11, 2009 Bump! :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slire_sladd Skrevet August 12, 2009 Rapporter Share Skrevet August 12, 2009 Hva skal du ha for det øverste settet? Send svar på holth007@hotmail.com Siter ...prrrrrtt... 2001 Audi A3 1.8T Quattro - A3TQ 180HK... (X)1990 240 Turbo - SS 240 Turbo Prosjekt... (X)2000 ZX6-R Ninja - 2000 ZX6-R Ninja... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg