yeah2k Skrevet August 8, 2009 Rapporter Share Skrevet August 8, 2009 Hei! Lurte på om noen kunne hjelpe meg litt.. Har kjøpt meg en Audi A4 1,8 T Q 1996 modell. Lyden i den var jo som forventet ikke speiellt god, og hadde lyst til å gjøre noe med det som ikke koster så alt for mye og er lett å fikse på. Noen som kunne hjulpet meg litt på vei? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet August 10, 2009 Rapporter Share Skrevet August 10, 2009 Hvoe mye er "ikke alt for mye"?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yeah2k Skrevet August 10, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 10, 2009 Det skal helst ikke ta opp noen plass i bagasjerommet, er det mulig å ha en kombinert bass/forsterker under setene bak? Foran i bilen er det 2 fronthøytalere som ser firkantede ut, hvilke modell og type er det enklest å bytte ut de med? Takk for svar! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg