Fox Skrevet August 5, 2009 Rapporter Share Skrevet August 5, 2009 Kom over en engelsk registrert bil som står til salgs, eieren tok den med fra england men ville ikke betale avgiftene for å få den på norske skilt samt at det er diverse småfeil som gjør at han heller selger den som delebil her. Hvordan ikke gå i baret ved å kjøpe en engelsk bil? Det er helt sikkert ikke betalt moms på bilen så det skulle nok strengt tatt blitt gjort tenker jeg? Bilen står på han og han har alle papirene på den. Jeg kjenner jo ikke til engelske vognkort etc så for meg så blir det rimelig gresk å gå god for om de er de rette arkene jeg trenger. Noen tips til å få dette til å gå riktig for seg? Siter '07 Ford disConnect 220LX '98 Audi Cabrio x: V50 Sport, Laguna 1.6, Primera 2.0 GT, 2.0 SRI, 2.0 SE, 2.0 LX & 2.0 DLX, 2x Civic 1.4is, Focus 1.6, BMW 318i & Vectra 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
buskmann Skrevet August 13, 2009 Rapporter Share Skrevet August 13, 2009 Gjør alt svart og uten papirer. Involverer du Satans Vegvesenet i dette blir det en papirmølle uten sidestykke. Obs. Du får ikke utbetalt vrakpant på utenlandske biler i Norge. Derimot må du betale ca 1000 kr for å bli kvitt vraket. Siter Støtt opp om Harrypolitiet, si nei til Harry-biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg