Bhplay Skrevet August 5, 2009 Rapporter Share Skrevet August 5, 2009 Jeg sliter med dårlig lys i mitt orginale xenon hovedlys.. Har nye pærer, men like dårlig lys.. Lurte derfor å bytte ballaster, men orginale er de ganske dyre :-) Spørsmålet er da om det er mulig å bruke andre ballaster enn orginale...? Kan jeg bytte dem ut med hvilke som helst..? Siter Vw Passat 1,9 tdi stv 90hk 1998 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zimmern86 Skrevet August 5, 2009 Rapporter Share Skrevet August 5, 2009 skal gå bra å bruke "uorginale" ballaster. Kan ikke se noe problem i dette:) Siter _________________________________ VW Touran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Google Skrevet August 8, 2009 Rapporter Share Skrevet August 8, 2009 Jeg anbefaler deg originale M-Tec ballaster. jeg bruker selv sånne ballaster i min VW Passat 06. No error message. No flickering. No Relay cable. Kjøp fra Onspire.com. Ikke kjøp billige ballaster fra finn.no. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg