Sn0mann Skrevet August 3, 2009 Rapporter Share Skrevet August 3, 2009 Har noen 7x15" EXIP felger som skal selges. Disse er runde og skal ikke kast i. Nye dekk 195/50/15 er kommet på dem også. Selges for 4000,- eller bud over 3000,- Illustrasjonsbilde av hvordan dem ser ut: Disse er hele og pene. Noen skrammer, men det er ytterst få. Alle senterkopper følger selvfølgelig med! Sitti på en Golf 1 Cab Ligger i Ringerike! Siter ..Drive Slow, Sit Low.. ..min verden :-) .. [o] Billaus [x] Audi A4 8K + Polo 85mod [x] Golf mkV GT | Golf mkIV Stv | Golf mkIII Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øyvind99 Skrevet August 6, 2009 Rapporter Share Skrevet August 6, 2009 hei!vet du impresset på de?hadde gjort seg på asconaen min dem. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sn0mann Skrevet August 6, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 6, 2009 (endret) Heisann Øyvind, Jeg er litt usikker men tror det er enten 30, 35 eller 37 om jeg ikke tar heeelt feil. Dette kan jeg finne ut av snarest! => Endret August 6, 2009 av Sn0mann Ny info.. Siter ..Drive Slow, Sit Low.. ..min verden :-) .. [o] Billaus [x] Audi A4 8K + Polo 85mod [x] Golf mkV GT | Golf mkIV Stv | Golf mkIII Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øyvind99 Skrevet August 7, 2009 Rapporter Share Skrevet August 7, 2009 ok.kan bli i meste laget..skal ta å måle litt på d jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sn0mann Skrevet August 7, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 7, 2009 Har en kamerat som sier 20-30, men skal måle når jeg kommer hjem til søndagen, om det er ok? Siter ..Drive Slow, Sit Low.. ..min verden :-) .. [o] Billaus [x] Audi A4 8K + Polo 85mod [x] Golf mkV GT | Golf mkIV Stv | Golf mkIII Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øyvind99 Skrevet August 7, 2009 Rapporter Share Skrevet August 7, 2009 ok! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sn0mann Skrevet August 10, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 10, 2009 Dem har et30 ser det ut til :> Siter ..Drive Slow, Sit Low.. ..min verden :-) .. [o] Billaus [x] Audi A4 8K + Polo 85mod [x] Golf mkV GT | Golf mkIV Stv | Golf mkIII Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sn0mann Skrevet August 13, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 13, 2009 Bud på 2500 har tikket inn, lar disse stå til søndagen! Siter ..Drive Slow, Sit Low.. ..min verden :-) .. [o] Billaus [x] Audi A4 8K + Polo 85mod [x] Golf mkV GT | Golf mkIV Stv | Golf mkIII Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rally Koffen Skrevet August 30, 2009 Rapporter Share Skrevet August 30, 2009 jeg har di samme felgene til salgs om noen er int. mine er 7x15 et 25 og 9x15 et 3 Siter 89 Mazda 323 4x4 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sn0mann Skrevet September 20, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 20, 2009 bump. Siter ..Drive Slow, Sit Low.. ..min verden :-) .. [o] Billaus [x] Audi A4 8K + Polo 85mod [x] Golf mkV GT | Golf mkIV Stv | Golf mkIII Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sn0mann Skrevet November 27, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 27, 2009 Bump Siter ..Drive Slow, Sit Low.. ..min verden :-) .. [o] Billaus [x] Audi A4 8K + Polo 85mod [x] Golf mkV GT | Golf mkIV Stv | Golf mkIII Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
@Peders@ Skrevet November 27, 2009 Rapporter Share Skrevet November 27, 2009 Er noe galt med pc`n så jeg får ikke sett bildet!! men er det slike? http://i742.photobucket.com/albums/xx63/veedub_heaven/Wheels%20for%20sale/CIMG3727.jpg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdak Skrevet November 27, 2009 Rapporter Share Skrevet November 27, 2009 Jeg er interessert i dem! har masse rart av felger og dekk som jeg kan bytte i hvis du er interessert! 16 Kubera Alloy felger med 205/45 sommerdekk (6mm igjen) som har boltsirkel 4x100 hvertfall..har også stålfelger med piggfrie dekk som jeg kan gi som delbetaling!evt begge disse felgsettene mot ditt felgsett? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sn0mann Skrevet November 30, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 30, 2009 Blir nok kun aktuelt med innbytte av penger, da jeg har allerede fått nye felger på golf1ern :-) Siter ..Drive Slow, Sit Low.. ..min verden :-) .. [o] Billaus [x] Audi A4 8K + Polo 85mod [x] Golf mkV GT | Golf mkIV Stv | Golf mkIII Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdak Skrevet Desember 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2009 Jeg er interessert :) men får du skaffet andre bilder? det du har lagt ut fungerer ikke.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg