KCMania Skrevet August 2, 2009 Rapporter Share Skrevet August 2, 2009 Hei. Jeg trenger hjelp av noen som har peiling på bilelektronikk. På import biler har ikke bilene noe lys før man vrir på lysknappen på venstre side av rattet. Min A3 er kjøpt ny i Norge og har parklys og kjørelys bak når bryterene står vridd til venstre. Vrir jeg bryteren helt til høyre begynner Xenon(Nærlys) å lyse. Sånn vil ikke jeg ha det. Jeg vil ha muligheten til å ha bilen "lysfri" når jeg selv ønsker det. Er det noen her ute som da vet hvilke kabler som fører til hva og hvilke av de det er trygt å eventuelt klippe og skjøte slik at A3 min blir lysfri? Håper på svar! :) Siter Uno, Dos, Audi, Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
itwt- Skrevet August 4, 2009 Rapporter Share Skrevet August 4, 2009 Hvilken årsmodell har du? Mest sannsynlig kan du fikse dette ved å programmere bilen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KCMania Skrevet August 25, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 25, 2009 2001 Modell. Siter Uno, Dos, Audi, Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JvhCossie Skrevet August 25, 2009 Rapporter Share Skrevet August 25, 2009 Vag-comen trur jeg kan fikse det. men vil tru du må på vekstedet for å ordne det. pga aksesskoder og slikt.. Siter "Et triks man får stor respekt for innen rånermiljøene som ikke har sitt hovednedslagsfelt på Frogner i Oslo." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KCMania Skrevet August 29, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 29, 2009 oK. Da svinger jeg innom Møller til uka :) Takk :) Siter Uno, Dos, Audi, Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg