KRDHA Skrevet August 1, 2009 Rapporter Share Skrevet August 1, 2009 hei. eg har en peugot 206 gti som var senket bak når eg kjøpte den. har nett senket den fremme. men problemet er at den ikke er stiv nok bak. den siger masse ned når eg har bilen full i folk. og har bestilt meg noen 17" felger som eg frykter vil ta oppi.. så mitt spr er: er det noen som vet hvordan man kan gjøre den stivere bak?? går det an å kjøpe annen demper? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
106s16 Skrevet Oktober 30, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2009 Kjøp hardhets-justerbare Koni. Det funket på den jeg hadde en gang i tiden. Jeg hadde 205/40-17 med brettet innerkant på skjermene. Gikk fint med 5 stk i bilen... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pug106turbo Skrevet November 2, 2009 Rapporter Share Skrevet November 2, 2009 Vist ikke jeg tar helt feil. Så sitter det torsjon stag bak på den. Det du kan kjøpe er stivere stag. 23mm f.eks. og stivere dempere. Siter 106 Rallye T 8v http://Www.Vts-Racing.no/forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg