Garberg Skrevet Juli 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2009 Har tenkt å bygge om tåkelysene på min passat 2002 mod, noen som vet hvilken pærer jeg må kjøpe da??? er det h7,h1,h4 eller???? Takk=)=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aysaleem Skrevet August 5, 2009 Rapporter Share Skrevet August 5, 2009 Har tenkt å bygge om tåkelysene på min passat 2002 mod, noen som vet hvilken pærer jeg må kjøpe da??? er det h7,h1,h4 eller???? Takk=)=) du får ombygg kit til alle slags pærer.. jobber på torshov bil.. vi har der..koster ca 1500.. veldig lett å montere.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
themps Skrevet August 17, 2009 Rapporter Share Skrevet August 17, 2009 her er en bra side å bestile på. garangterer nesten et feilfritt kitt. har bestilt kjørelys, langlys til 2 biler der. ingen problem. + at 500 ferdi levert på døra for 55W ekke vææærst :P PS. velg bilen din her. Siter passat 1997 3b rocky 1985 2L offroad (x) accord 1988 2.0exi vrak (x) pug 205 xr 1986 vrak (x) pug 205 xr 1986 vrak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet August 17, 2009 Rapporter Share Skrevet August 17, 2009 her er en bra side å bestile på. garangterer nesten et feilfritt kitt.har bestilt kjørelys, langlys til 2 biler der. ingen problem. + at 500 ferdi levert på døra for 55W ekke vææærst :P PS. velg bilen din her. Sånn bortsett fra at de er treige til å tenne(bruker tid for å bli skikkelig lys, lenger enn orginale opplegg) og du kan bestile 2 sett med sammefargetemp så er det forskjellig så er de bra. Har bestillt derfra sjøl og kommer til å gjøre det igjen om jeg må. 900 for ett H3 sett og ett H4-sett er ikke så ille det. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg