ingevel Skrevet Juli 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2009 hei! Kjøpte meg noen lykter men sliter litt med å koble dei til? noen som kan dette?? det er to av desse som skal på selve lyktene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet Juli 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2009 ah, samme lyktene som jeg hadde det der.. må nok klippes og limes litt ja :P dessverre husker jeg ikke eksakt hvordan jeg gjorde det.. Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
max corolla Skrevet Juli 30, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2009 ikke no problem.. pirk ut stikkene som sitter i den kontakten som fulgte med de nye lyktene ( de 3 øverste, som er svarte å blå mener jeg å huske, kan du klippe bort) å de 4 ledningene som du da sitter igjen med stemmer med fargene som sitter på orginal støpselet som sitter i orginal lykta di.. hvis du ikke skjønte det kan jeg ta bilde av åssen jeg har gjort det på bilen til dama i morgen.. ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingevel Skrevet Juli 31, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2009 ja gjør det... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg