djseven Skrevet Juli 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2009 (endret) Hei. Ønsker å kjøpe 18" eller 19" felger med boltsirkel 5x112. Skal stå på en Passat stasjonsvogn. (3c ny type). Send gjerne sms eller ring da jeg ikke er innom siden her daglig. Tlf 40602599 Mvh R.Dahle Endret Juli 28, 2009 av djseven Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimmen Skrevet Juli 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2009 har jo disse. ikke er det langt å kjøre heller. visst du vil folk skal sende sms så må du legge ut tlf nr også. http://www.bilforumet.no/felg-and-dekk/230479-helt-nye-19-selges.html Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
djseven Skrevet Juli 28, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2009 (endret) Woops.. My bad.. Tlf nr lagt ut nå :p Ja har gitt deg bud på de også, men vil egentlig ikke bruke mer en 6k på felger nå. Kan som sagt gi deg det å hente på dagen. Men forstår godt dersom du ikke vil gå under 7k iom at alt er nytt. Endret Juli 28, 2009 av djseven Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimmen Skrevet Juli 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2009 nei 7000,- må jeg minst ha. ser forresten du ga bud på 7000,- for noen andre felger..hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
djseven Skrevet Juli 28, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2009 Ja, men det er dyrere felger i utgangspunktet, så 7 for de i 20" er en god pris, så da skulle jeg klart å dratt frem en 1000 lapp til, men ser helst å slippe.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slettet bruker Skrevet August 18, 2009 Rapporter Share Skrevet August 18, 2009 Har 20" felgene for salg nå:) Nå har jeg bestemt meg for å selge de :op: Felgene er selvsagt skadefrie, har ingen skjevhet, kast eller lignende, men det er derimot noen små prikker etter litt steinsprang i den sorte lakken etter at jeg har kjørt ca 6500km med de.. :) Interessert? 2 av dekkene bør kanskje skiftes, så prisen kan diskuteres! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
djseven Skrevet August 19, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 19, 2009 Hei. Ja er forsåvidt fortsatt interessert. Bor du i Bergen eller Harstad? Ring eller send sms på tlf 40602599, så tar vi det derifra :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slettet bruker Skrevet August 20, 2009 Rapporter Share Skrevet August 20, 2009 Hei. Ja er forsåvidt fortsatt interessert. Bor du i Bergen eller Harstad? Ring eller send sms på tlf 40602599, så tar vi det derifra :) Jeg er for tiden bosatt i Harstad i forbindelse med videre utdanning. Jeg tar kontakt med deg.. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg