Chriis Skrevet Juli 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2009 Hei har hatte litt problemer med min passat, det er en 1.8t 99 modell sedan. Når jeg kjøre så høres det ut som alt av luft å trykk fra turboen blåser bare rett ut , siden dumpen ikke plystrer. Men det skjer en gang i blant at det plystere, da er det faktisk litt futt i den.. Eller så går den som en dass liksom. Håper på noen tips her as :=) Siter Vw Passat sedan 1.8T 99 modell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel M. Warmedal Skrevet Juli 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2009 Hvis du hører en høy blåselyd/ulyd når du gor på, og bilen går dårlig så kan det godt hende du har ryki en trykk slange. Skjedde på min, da hadde første slangen ut fra turboen ryki i t-stykket til org. dump. Ser det ikke før du får trykk der ettersom de slangene er så utrolig stive. Få en til å gasse litt også kjenner du etter luft rundt omkring på slangene. Siter BMW 323ci E46 SOLGT !VW Passat 1,8 T 99' http://www.dmwfoto.no - Motorsportbilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahrer Skrevet Juli 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2009 Eller så kan du vel bare lage deg en trykktester. Plast eller stålrør som passer inn i en av trykkslangene, med nippel på slik at du får satt på det trykkluft. Da hører du greit om det blåser ett sted. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg