tranceman Skrevet Juli 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2009 Hvilke av 6x9" er de beste? http://bilstereo.no/m/shop/?mid=m436&vn=736&katid=18 Jeg skal bestille i dag men er i tvil... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Juli 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2009 Hvilken bil? Hvilken forsterker? Hvor skal du plasere dem? Har du sub? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Morten Skrevet Juli 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2009 Hvilke bestilte du ? Har selv JBL T696 Special Edition, og de spiller meget bra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dodd_ Skrevet Juli 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2009 Hvilke bestilte du ? Har selv JBL T696 Special Edition, og de spiller meget bra. Eg har oxo hatt JBL Decade i mange år! Uslåelige på trøkk!!! Men kan godt hende du finner no bedre på lydkvalitet.... viktige er at du MÅ kjøre på ordentlig forsterker.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ePiFaNT Skrevet Juli 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2009 Lurer på hvordan Magnat Power Force hevder seg... Har ikke lest en eneste test, de ser bare så morsomme ut :D 8x12 tommer: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
funkmobile Skrevet Juli 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2009 Visst eg skulle hatt 6x9 ville eg gått for Polk sine for best lyd. Har ikke prøvd disse, men komponentsetta til polk låter herligt! Du merker med en gang at det er mer gjennomført enn en magnet og litt papp. Siter Jetta 85 - The funkmobile Seat Leon - Bruksbil Er på jakt etter en liten slamp Rustbullet! http://www.bilforumet.no/annet-bil-onskes-kjopt/240981-ok-slamp-rustbullet.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Juli 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2009 Siden du skal ha 6x9 så regner jeg med at du IKKE skal ha sub, og da blir det JBL Power P-963 eller T696 som gir mest bass... Åssen bil skal dette inn i?? Har du mulighet til å bygge en stor kasse til T696 så får du skikkelig trykk ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg