arildh Skrevet Januar 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2004 http://rdlx3m.com/video/uno_test.mpg Bra greier ! RDL kan å lage filmer. Siter 2004 Mazdaspeed MX-5 Turbo Blog om bilen min --> http://www.mazdaspeedy.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Jostein Skrevet Januar 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2004 Hehe artig!:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rieger Skrevet Januar 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2004 Kul film! Er dette gammel-bilen til en annen fyr her på forumet. Husker bare 5" enderøret jeg :D Bilen skal selges btw: Fiat Uno Turbo Edit: Fjernet noe tekst. Syntes jeg så at det spant på bakhjulene, men var nok bare trøtt.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Jostein Skrevet Januar 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2004 "Er en bil du garrantert vil miste lappen på!!!!" hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ostby Skrevet Januar 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2004 Hehe er RDL kicka fra forumet eller? Han som laga så mye morro :) og faenskap ;) Siter Moped x EVO VI TME x Ducati 748r Solgt =(( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Jostein Skrevet Januar 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2004 forlatt forumet frivilig sies det,,,,, Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Desperado Skrevet Januar 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2004 Hva er det med denne "RDL" ettersom det sies han er kicka eller forlatt forumet frivillig?? Siter - Ford focus 2000 - Vespa 50 special 79 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rieger Skrevet Januar 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2004 Originally posted by Desperado Hva er det med denne "RDL" ettersom det sies han er kicka eller forlatt forumet frivillig?? Han laga ganske mange heftig diskusjoner! Både han og Ascona. Fant ikke noe godt eksempel Edit: Noen som vet hvilken stand denne bilen er i?? Har seriøst lyst på den! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oddern Skrevet Januar 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2004 Er det bare meg, eller ble det kjørt i Maridalen? Synes jeg har sett den veien der før.. Siter Var det her det sko stå no' lurt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jorgen Skrevet Januar 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2004 Skal ikke se bort ifra at det er i Maridalen nei :) tror han kjører mye på sykkel oppi der også.. bor i midt i oslo så Siter 02 Konebil - Offroader'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lethal Skrevet Januar 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2004 Originally posted by Rieger Kul film! Men skulle ha visst at Fiat Uno hadde bakhjulstrekk for ca 2mnd siden. Er dette gammel-bilen til en annen fyr her på forumet. Husker bare 5" enderøret jeg :D Bilen skal selges btw: Fiat Uno Turbo Bakhjulstrekk på en Uno ???? Tror ikke det altså, bare FWD power der i gården ;) Siter ---- Power is nothing without control---- Ta en titt innom http://www.akutt-galskap.com(nede) - 1984 Volvo 240 - 1976 Opel Kadett C 2.2i (Prosjekt) - 1979 VW Golf Mk1 (Turbo prosjekt) - 1983 Ford Sierra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rieger Skrevet Januar 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2004 Originally posted by Lethal Bakhjulstrekk på en Uno ???? Tror ikke det altså, bare FWD power der i gården ;) hmm.. synes det virka som RWD i videoen.. darn.. hadde håpet oppe nå.. Liten bil med 120-150hk og RWD.. Til 20 000,- :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fridjow Skrevet Januar 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2004 Utrolig morsomt! Sto og monterte luft filter på unon min da han kom susende inn på plassen storo. Ikke ofte man møter en uno turbo! Jeg satt på en tur, og den gikk bra den!:D Siter http://www.gatebil.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asdas Skrevet Januar 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2004 dere som har sett bilen i virkeligheten, ville dere si at det faktisk er noe og satse på ? det er ikke et ihjelkjørt dråg av en bil ? jeg har tilfeldigvis penger på bok og kunne vært interesert i en slik spesiel bil =) det at den er italiensk er heller ikke å forakte=) hadde det bare ikke vært for det italienske lynne man hører så mye om=) tanker osv mottas med ett smil =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet Januar 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2004 Originally posted by Rieger Kul film! Men skulle ha visst at Fiat Uno hadde bakhjulstrekk for ca 2mnd siden. Se på filmen da. Jeg ser ikke åssen du mener den drar på bakhjulene. Rallypigg foran, gateslicks bak gjør sitt. Eller så har man noe som heter brekk. Siter Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg