Ole-H Skrevet Januar 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2004 Noen som har noen meninger om hvor mye det kommer til å koste og få rettet opp denne bulken? Evt. om dette er noe som en privat person klarer og gjøre svart? Siter Kjør hardt kjør stil, kjør VW bil... 2007 VW Golf GT x 1998 VW Golf GTI x 1989 VW Golf GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steinar Skrevet Januar 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2004 har samme farge som deg på min :D - vi kan bytte :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-H Skrevet Januar 13, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2004 Originally posted by steinar har samme farge som deg på min :D - vi kan bytte :D Og hva tjener du på det da? Jobb og rette ut min :P Siter Kjør hardt kjør stil, kjør VW bil... 2007 VW Golf GT x 1998 VW Golf GTI x 1989 VW Golf GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-H Skrevet Januar 13, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2004 kanskje det er noen i Østfold som har lyst på en liten lakke jobb etter jeg får rettet den ut... blir vel en del og lakke også, huff:rolleyes: Siter Kjør hardt kjør stil, kjør VW bil... 2007 VW Golf GT x 1998 VW Golf GTI x 1989 VW Golf GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg