Skulebollen Skrevet Juli 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2009 Noken som veit om det går ann å montere på ombyggingsspacer på Azev a som er 8x17 med et35 og 10x17 med et20? Eller vil det stikke for langt utom buen? Forresten noken som veit om ein anna plass enn på Opel dei selger girmansjett og handbrekkmansjett? Skulle ha 1000 kr på opel for begge deler.. Vart litt dyrt: / Siter 94- Omega 3,0 98- Nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teigland Skrevet Juli 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2009 tenker du på boltsirkel-ombygging? i såfall får du dem maskinert så små som 15mm. Siter http://www.bilforumet.no/omega/218055-teigland-s-omega-b-stv-liten-update-s-7-a.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Juli 16, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2009 fann på bs bildeler som var 20 mm Men blir vel til at hjula stikker litt vel langt utom då? Siter 94- Omega 3,0 98- Nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonax Skrevet Juli 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2009 Er kjempelett å lage ny selv om du har den gamle sånn tålelig hel. Skaff skinn av ønsket kvalitet. Alcantara er jo drittøfft etter min mening. Så spretter du opp sømmene på den gamle. bruker den som mal(ta litt godt i når du tegner rundt. Klipper ut og syr sømmene. For å få fin kant øverst kan det kanskje lønne seg å lime, det gjorde jeg. Kontaktlim funker godt på skinn. Også bretta jeg pent inn. Kosta meg ei for lita skinnjakke og en times jobb. Ble veldig fornøyd jeg, og ingen tror meg når jeg sier jeg laga den selv:P Siter Skoda Octavia -99 1.6 SLX Bruksbil Opel Omega 3000 -88 Blir restaureringsprosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Juli 17, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2009 Javel? Siter 94- Omega 3,0 98- Nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg