Gran Skrevet Februar 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2004 Originally posted by RaCk Si 500 og potten er solgt. Granada? :D Siter - 90 Mercedes E 300 TDT - 84/87 Pontiac Transam - 84/90 Ford Bronco - 82 Ford Granada 5.0 Ghia V8 Prosjektet No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HaRKooN Skrevet Februar 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2004 240 er jo harry uansett! men de er kule ! Men folkes ordet universal = passer alt (bortimot):op Siter [86]Toyota supra turbo MK3 Subaru impreza Wrc rc bil :-) [x]BMW E30 ___________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Z10an Skrevet Februar 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2004 Originally posted by Gran Granada? :D For all del, 240 og granada stiller vel ganske likt på harry-stigen...:rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[kj] Skrevet Februar 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2004 jeg vil vell tørre si meg litt enig i det, men for all del - finnes jo noen tøffe 240 og (ikke at jeg er noe faaaan ava det) men styr unna ;) skal du kjøre tanks, gjør det onkli, bli med i forsvaret ;) men har du fått solgt potta de enda?? Siter Arbeidslyst kom treng deg på - her skal du motstand finne!! Hurra for sjokolademusa! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ivers Skrevet Februar 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2004 Hmm. Solgt ? Jeg tar den for 600. PM! Siter Velkommen til Bilforumet - der alle vet best. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg