Grønne fare Skrevet Januar 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2004 som har en ascona b med skilter til salgs???? Siter Hva skal jeg med det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fotojan Skrevet Januar 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2004 Lars Erik Bryhn i Bødalen Slemmestad har en. Har dessverre ikke nummeret hans her. Forlangte ca. 10 for bilen, men har ikke sett den Siter Kjører bilcross med SAAB, men også VW Golf og andre biler som dukker opp. Utrolig, men det ble faktisk en totalseier i 2008!Besøk gjerne hjemmesiden: www.race.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grønne fare Skrevet Januar 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2004 ringte opplysningen fant ingen lars erik der har du nermere info Siter Hva skal jeg med det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wheelman Skrevet Januar 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2004 En jeg jobber sammen med har en Ascona B som han ikke bruker. Søk på Stein Sem Jackobsen (Litt usikker på etternavnet) Han er i hvertfall fra hønefoss... Siter -98 BMW Touring M-Sport -87 Golf MK2 - Solgt -82 Fiat 127 Sport - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fotojan Skrevet Januar 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2004 Originally posted by Grønne fare ringte opplysningen fant ingen lars erik der har du nermere info Lars Erik: 95028716 Siter Kjører bilcross med SAAB, men også VW Golf og andre biler som dukker opp. Utrolig, men det ble faktisk en totalseier i 2008!Besøk gjerne hjemmesiden: www.race.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg