asbjørn Skrevet Juli 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2009 tenkte eg skulle felle inn grøftelysa mine, men kom på at det egentli ikkje er noke lyktene kan festast i bak leppa.. må eg til å sveise og dill og dall, eller fins det ein bedre måte??:) Siter Opel Omega B TD Volvo 945Turbo - b230ft - solgt 1990 Volvo 240GL - solgt 1987 Volvo 245 Delebil Mekaniker ved TruckNor Stryn. Volvo last og buss Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-Racer Skrevet Juli 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2009 Jeg gjorde det så enkelt. At jeg skrudde et flatjærn i festeskruen til leppa. Å kappet det så lyset kom så langt bak som jeg ville ha det.Å hang lyset i det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Juli 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2009 Flattjern fra bjelke i fanger og bakover, som forklart over. Bruk god tjukkelse, elelr tilpass ett vinkeljern til formålet så det ikke svinger opp og ned. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asbjørn Skrevet Juli 8, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2009 aha, var noe sånt eg tenkte på og, men var ikkje sikker:) får sjå om eg finner noe sånt på jobben då. Siter Opel Omega B TD Volvo 945Turbo - b230ft - solgt 1990 Volvo 240GL - solgt 1987 Volvo 245 Delebil Mekaniker ved TruckNor Stryn. Volvo last og buss Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asbjørn Skrevet Juli 8, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2009 takk btw for svara:volvopower: Siter Opel Omega B TD Volvo 945Turbo - b230ft - solgt 1990 Volvo 240GL - solgt 1987 Volvo 245 Delebil Mekaniker ved TruckNor Stryn. Volvo last og buss Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg