Gå til innhold

Selges: 1993 - Passat 2,0 DOHC GT-variant - NY pris - 7500,-

Ranger emnet

Ravo78

Anbefalte innlegg

Skal selge min Passat stv 2,0 DOHC, 135 Hk, GT-variant, 1993 modell - type 35i. Gått 224.000km

Blitt fortalt at dette er en ganske sjelden variant i Norge. Bilen har ABS bremser, airbags for både fører og passasjer, kjørecomputer, elektriske sidespeil, cd spiller med cd veksler, innebygd kassettholder for 4 kassetter(!);), soltak som fungerer og lekker ikke.

Bilen ble kjøpt av mitt søskenbarn under Tysklands-studier i 1996 og importert til Norge i 2001 og har fram til jeg kjøpte den for 1,5 år siden gått i Sandnessjøen.

Bilen var inne til EU-kontroll den 11.05.09 og ble ikke godkjent - må godkjennes før 31.august. Mangelliste vedlagt. Bør nevnes at midtre lyddemper er gåen, så denne må skiftes, eksoslekkasje og hull sitter i denne.

Ellers er det noe rust på bakluken, primært i området bak skiltet, men litt er kommet opp over kanten.

Kupeviften tok kvelden i vinter, går nå bare på trinn 4 med mye lyd..

Motor og karosseri ellers er så vidt meg bekjent uten store feil og mangler, pen i lakken. Bensinpumpe skiftet jan 08. Motoren rufser av og til litt på tomgang. Dette kan beskrives bedre om du er interessert. ABS varselslys lyser av og til ved sving, men regner med dette har med det slitte endeleddet (bemerket på EU-kontroll) å gjøre.

Utrolig god å kjøre, men trenger nå en opprustning. Bilen selges som den står og trenger litt mekking før den er EU-godkjent, men det er mye bil igjen om dette utrettes. Bilen kan ses og forevises i Trondheim/Melhus området(bor på Strindheim, jobber på Melhus). Utropspris er 7500,- inkludert årsavgift.

Ta kontakt på passat93modell@gmail.com eller i kommentarfeltet nedenfor ved spørsmål eller interesse.

Det som ser ut som støv er støv, bilen har stått i ro en uke nå. Skal få vasket den og legge ut nye bilder da:)

Endret av Ravo78
NY pris

Passat stv 2,0 16v GT-variant 1993 modell

Hang on to your IQ:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
  • 1 month later...
  • 1 month later...