Archenius Skrevet Juli 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2009 Har en del Honda civic deler liggenes som jeg skal prøve og bli kvitt. Frontlykter, orginale. -800 baklykter, orginale, sprekk i det ene lille plastglasset -300 Grill, Orginal -300 Simoni Racingratt, helt nytt i eske fra bsbildeler hvitt\sølvaktig -250 nytt kostet dette 1150 Luftfilterboksen som du tar ut når du setter på k&n filter -200 Har også 4x17tommers Wolfrace felger, med 2 nye dekk og 2 brukte. felgene har noen riper men er helt OK Disse selger jeg for -1250 Delene kan sendes i oppkrav, eller hentes i Arendal Mail:cryzter@yahoo.com tlf :94784711 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Archenius Skrevet Juli 8, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2009 Ingen som er interresert? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Archenius Skrevet Juli 28, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2009 bump Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Archenius Skrevet August 4, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 4, 2009 Fortsatt til salgs, prisen kan også diskuteres visst det er det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CivicLars Skrevet August 4, 2009 Rapporter Share Skrevet August 4, 2009 Hvilken årsmodell er det snakk om? Og hvor gamle er felgene/dekkene? Siter - Bilen min er som den norske stat - kjøpt og betalt =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Archenius Skrevet August 13, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 13, 2009 bump Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg