wanna-b Skrevet Juli 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2009 Hei. Kjøpte en 2003mod nissan micra av europark for 40 lapper, og tror jeg må påkoste den litt i slitedeler, for å si det mildt. Finnes det en utenlandsk webside som selger slitedeler, og kanskje sender til Norge? Blir det noe billigere? Vet det finnes spesialister for både saab, amcar, 200sx and so on, men jeg tenkte mer på en vanlig forhandler alà torshov eller mekonomen. Ser for meg at bildeler er veldig billig i f.eks polen:P Siter Nissan Micra K12 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Go-carter Skrevet Juli 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2009 eBay. Har alt, til alt :) Siter 928 FL-612 7/CBR1100XX Serie 3 City 2+2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Juli 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2009 http://www.japanparts.com har deler, men om det blir billigere enn Mekonomen etc vet jeg ikke.Billigere enn original Nissan er det dog. Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wanna-b Skrevet Juli 6, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2009 Takk for svar, skal sjekke ut japanparts as we speak! Ebay hadde overraskende lite til bilen min, på den amerikanske ebay fantes ikke micra som modell en gang! På den britiske var det noe, men mest universaldeler med nissan logo, alà nøkkelringer, rattnav osv, ingen slitedeler Siter Nissan Micra K12 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
buskmann Skrevet Juli 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2009 på den amerikanske ebay fantes ikke micra som modell en gang! Det er ikke så rart de ikke kjører Micra i USA. Nesten alle amerikanere er overvektige og får ganske enkelt ikke plass i en slik bil. Siter Støtt opp om Harrypolitiet, si nei til Harry-biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg