jerner Skrevet Juli 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2009 (endret) Ifm feilsøking av defekt sentrallås så har jeg kjøpt en ny låskasse til førerdøra. Det viste seg at feilen var en ledning som hadde irret av. Selger den gamle låskassa (som forøvrig ble byttet i 2004) for 500,- Ta kontakt for delenummer evt andre spm. Mvh Jerner Endret Juli 5, 2009 av jerner Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arnegru Skrevet Juli 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2009 Har du låskassa fremdeles ?? Går utfra at du snakker om modellene 97-2000 når du skriver B5. låskassA på min 98 mod. har levd sitt eget liv lenge nå så jeg bør kanskje skifte. Er låskassa di brukt??kan du oppgi delenummeret så jeg kan sjekke at den passer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jerner Skrevet Juli 29, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2009 Sender delen til deg som avtalt pr mail Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg