satic Skrevet Juli 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2009 Tenkt å kjøpe meg ny fanger til civicen. Er det mye forskjell på passform på coupe og sedan? Har en 94' sedan. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
satic Skrevet Juli 7, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2009 ingen som vet? :-S Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rio Skrevet Juli 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2009 ingen som vet? :-S coupe og hatchback går overens men ikke sedan ( andrelykter osv ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roar89 Skrevet September 22, 2009 Rapporter Share Skrevet September 22, 2009 Bakfanger/lykter fra coupe passer på sedan. eksos fra coupe passer på sedan :) Front lykter/fanger har noen andre innfestninger, så derfor passer det ikke over, pluss det er noe med skjermene som heller ikke passer over med blinklys om jeg ikke tar helt feil. Men du kan tilpasse frontfanger så det passer :) Kjøp deg orginal HB/coupe front og en mugen eller spoon leppe, mer enn nok til å få en civic pen! Leppa der står på bilen min til april, da fin været kommer igjen! Siter For Oss Med Lave Biler Slammed 91 EF Sedan Project Thread Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg