bILLIONAIRE Skrevet Juli 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2009 Hei, Jeg sitter å ser på nye felger. Og jeg vil ha BBS CK, men jeg finner ingen sider som selger de nye til Golf, vet noen om noen? Uansett så har jeg sett på disse også: http://www.raderwerks.com/wheels_detail.cfm?type=Volkswagen&id=95&page=2 Har en sort golf og tror disse hadde sett råe ut! Men vet ikke helt hva jeg skal bestille? 18x8.0 men med 5x100 eller 5x112? Hva er forskjellen? Tusen takk! Siter MOV VWGOLF1.9TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2wd sedan Skrevet Juli 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2009 Du må ha 5*112 som er boltsirkelen på golf v Siter X: ca 50 motoriserte kjøretøy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
finset Skrevet Juli 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2009 8x18 med ET 35 som felgene du linker til vil du få problemer med subbing i skjermbuene! Siter 06 Golf V 2.0 TDI fms Sportline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cbastus Skrevet August 17, 2009 Rapporter Share Skrevet August 17, 2009 (endret) Om poenget er sort felg med rød kant har Martins noen TD Monza RS Black-R og Sharif noen InterAction 8.0X18 112-5 ET45 BR B9R De synlige boltene kan du alltids lakke med litt hammer-/caliperlakk. Endret August 17, 2009 av cbastus Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg