Tjokk Skrevet Juli 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2009 Hei. Jeg har hatt min Volvo V50 i litt over et år nå. Det er en 2006 eller 2007 modell 2.0D momentum som har gått 140.000. Bilen er jeg kjempefornøyd med, men nå har det dukket opp noen smålyder som irriterer mer en 1 million knott som suser rundt deg når du skal sove. 1. Klutsjen knirker både på vei ut og inn. Har hatt bilen på verksted hvor de byttet en eller annen fjær og de smurte opp ved pedalen. Har vært bra en stund, men kommer altså tilbake nå. Noen som har forslag til hva som kan gjøres for å løse problemet permanent? 2. Setet på førersiden har begynt å gi fra seg knirkelyder på høyre side. Altså kommer lyden når jeg svinger til venstre. Jeg er vel ikke den slankeste med mine 0,1 tonn, men regner med at bilen er bygd for å takle voksne karer? Noen som har vært borte i liknende og har tips på hva jeg kan gjøre? Takknemlig for alle innspill på hva jeg kan gjøre før det tilter for meg. Bilen skal bli knirkefri igjen om jeg så må kjøpe ny klutsj og nytt sete:) Mvh Tjokkis Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg